srijeda, 11.11.2015.

Moja mala Židovko

(Preporuka za uz čitanje dar)

Dan i noć. Noć i dan. Dvadeset i četiri sata dnevno. Sedam dana tjedno. Ona je tu. Sveprisutna. Živa mira mi ne da. Ima je previše. U svim je prostorijama. Ja na posao eto nje. Ne daj Bože da se okrenem u snu odmah mijenjamo strane i eto je opet. Ja ujutro volim piti kavu i igrati candy. Ona ujutro voli pričati sa mnom. Na poslu ja volim raditi sve po pravilima. Ona voli raditi sve kontra. Prkosi. Ja volim boje. Ona priznaje samo crnu i bijelu. Napravile smo kompromis pa je automobil sivi. Ja kad popijem vodim dubokoumne razgovore. Ona kad popije prosipa pića. Šlampava je. Ja volim pse i ptice. Ona voli mačke. Misli da je batman jači od supermana! Ja volim linoladu ona nutellu. Ja začinim hranu kao dijabetičar. Ona hranu začini kao da je rođena u Mexicu. Ja želim kuću na selu, kokoši, konje, krave… Ona želi moderan stan u centru velegrada (i naravno mačku). Ja sam nepopravljivi romantičar. Ona ne voli čak ni romantične filmove. Volim popiti dobro crno vino naravno da ona voli bijelo. Ja obožavam fotografirati. Ona ne vidi potrebu ni za rođendanskim fotografijama. Obožavam Charlie Chaplina. Njoj je sve snimano prije 2014. godine prastaro. Totalni sam tudum za tehnologiju ona je prvi maher. Kako smo onda opstale šest godina? Lako. Slažemo se u bitnim stvarima. Pess je bolji od fife. Pivo je prehrambeni proizvod. 50 nijansi sive je najgluplji film svih vremena. Prva se pada! Nismo trebale prodati wii. Ronaldo je bolji od Messija. Dejan Kotiga je najbolji lovac.
Ona je jin mom jangu i najzanimljivije od svega je što su sve te različitosti neprimjetne. Nekako se uvijek dogodi da obje mislimo i želimo isto. Briga me ako zvučim ko zaljubljena tinejdžerica svejedno ću reći da imamo savršenu vezu. I kada kažem savršenu vezu pod tim podrazumijevam i da se posvađamo. Ih još kako se posvađamo pa ne pričamo i po deset-petnaest minuta. I onda nam u glavu dođu sve te razlike pa se preispitujemo i shvaćamo da su te razlike nepremostive. Odjednom se čudom čudimo kako smo završile skupa. Pa se pokušavam sjetiti kada sam pogazila sve one uvjete koje moja cura mora ispunjavati i završila s ovom. A onda se pogledamo kao da igramo "tko se prvi nasmije" i ne možemo izdržati. I onda joj govorim kako me briga za pse i ptice i obećavam da ćemo imati čopor mačaka. Ona pali romantični film. Pokušavamo se sjetiti oko čega smo se posvađale. Onda kada ju pogledam ne vidim curu koja ne voli kaktuse, vidim curu koja je dva sata sa mnom sjedila na Balaševićevom koncertu. Vidim curu ljubomornu ko pas, a koja shvaća da moje flertanje sa drugima nije ništa više sem toga. Vidim curu koja je vjerovala u mene. Nije lako voljeti nekoga bez podrške roditelja. Znam ja to. Meni je jako stalo do maminog mišljenja i ne bih podnijela činjenicu da joj se ne sviđa Draga. Srećom Dragu je lako voljeti. Svidjela bi vam se, sigurna sam! Katkad mislim da je sa asteroida b612.
Kompromis je divna stvar kad se pravilno koristi. Ako ćete pisati tko je kome i koliko ustupaka napravio kao gol razliku nema od vas ništa. Ako ćete otići na predstavu sa Dragom zato što ona to voli i ne očekivati ništa za uzvrat onda ste na dobrom putu. Gle mene ko ljubavni guru. Samo pitajte što vas zanima. Nema tu razlike muško-ženski, muško-muški, žensko-ženski odnosi sve je to isto. Jedino što u našoj vezi imamo dva pms-a.
bang

Objavljeno u 03:48 • Pucaj (22) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2016 (2)
Veljača 2016 (1)
Siječanj 2016 (4)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (3)
Listopad 2015 (2)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)
Komentari On/Off

superwoman_vk@yahoo.com














Jedan od prošlih života..

Dobrodošli